V UOL jsem našla nový domov

Simča

Simčo, v UOL pracuješ jako recepční. Co všechno máš na starosti?

Kromě komunikace s klienty celý office, zásilky, poštu, pod sebou mám dva kluky, kteří jezdí svozy, řeším náš e-shop a pomáhám Janě, kdykoliv s čímkoliv potřebuje. Třeba se zařizováním různých akcí, to mě hrozně nabíjí.

Jak dlouho už jsi u nás a co tě k nám přivedlo?

Už to budou tři roky. Pamatuji si to jako dneska, seděla jsem na pískovišti a ženský mě strašily, že už nikdy nenajdu práci. Ten večer na mě vyskočily dva inzeráty, hledali recepční v Alze a v UOL. Nakonec jsem nastoupila do UOL a rozhodně toho nelituji!

Celý život jsem dělala v baru, práce s lidmi mě totiž neskutečně nabíjí. V UOL jsem pořád v kontaktu s lidmi, zmizeli mi ale opilci. Taky je fajn mít normální pracovní dobu, přece jen jsem si říkala, že po 40tce už bych nemusela pracovat od 8 večer do rána.

Jak se ti líbí recepce v nových prostorách?

uolcz.uwdemo.cz Simča

Nejvíc! Konečně je moje! V těch starých na mě dýchal duch mých předchůdkyň, ale tady si můžu udělat všechno podle sebe. Obecně tu s novými prostory panuje velká spokojenost, pro všechny to byl nový start a kolegové tady působí klidněji.

Říká se, že recepční je vždy první vizitkou firmy. Jaké vlastnosti musí mít?

Musí být inteligentní, usměvavá, příjemná na klienty po telefonu i při osobním kontaktu a taky psychicky odolná. Tady hodně čerpám z toho baru, málokdo mě dokáže rozhodit.

Co máš na své práci nejraději?

Úplně všechno! Troufnu si říct, že jsem tu našla nový domov. Je tu absolutně přátelská atmosféra, skvělí kolegové a žádná faleš. Tohle je k nezaplacení. Přijde mi, že jsme tady všichni na jedné lodi a bojujeme za UOL.

A co je naopak nejtěžší?

Nemám ráda lidi, kteří se bojí přiznat svoji chybu. Taky mi vadí, když všechno nejde jako po drátkách. Nedávno PPL ztratilo balíček, který jsme poslali klientovi. I když to nebyla chyba naše, ale přepravce, začala jsem to osobně řešit. Balíček se nakonec našel a UOL z toho vyšlo v dobrém světle.

Chodí si k tobě lidé také třeba jen popovídat?

No jasně, většina lidí se tu za mnou na recepci zastaví a já jsem jim za to hrozně vděčná. Se spoustou kolegů si povídáme i o osobních věcech.

Vzpomeneš si na nějakou vtipnou historku z recepce?

No těch je hromada, třeba je vtipné, co občas najdeme ve svozových krabičkách. Měli už jsme tu tablet, ovladač od televize nebo obálky s penězi.

Co ráda děláš ve volném čase?

Nejvíc času trávím se svými dětmi. Nedávno jsem začala jezdit na kole a po delším čase jsem se vrátila i k běhu. Mám ráda firemní teambuildingy a jsem milovnice dobrého vína.

Kam se letos chystáš na dovolenou?

Do Turecka. Poprvé v životě jedu se širší rodinou, takže budeme celá parta a mohla by to být pořádná jízda.

Chceš říct něco na závěr?

Chci poděkovat mé nadřízené Janě Jandové i naší šéfce Janě Jáčové, že mi dala šanci. Je naprosto úžasná, no řekněte, kdo jiný by dal holce na recepci služební auto?

UOL revue

Pravidelný přehled novinek
ze světa účetnictví a od nás z UOL.

UOL Revue #42

  • Novinky
    • Co nového v daních a účetnictví – Vítr do plachet!
    • Posouváme účto laťku k výšinám
  • Odborné články
    • Poslanci schválili novelu zákoníku práce
    • Nařiďte si budíky! – Nejčastější sankce…

UOL Revue #41 Léto 2023

  • Co je nového
    • První narozeniny UOL Klubu
    • Povinné praxe pro studenty
    • Finále Zaměstnavatele roku 2023
    • UOL Klub oslavil 1. narozeniny
  • Odborné články
    • Začínáme na Forexu
    • Získejte zpět DPH ze zahraničí

UOL Revue #40
Jaro 2023

  • Co je nového
    • Konference Fenomén ve Zlíně
    • Náš slib plníme
    • UOL do škol
  • Odborné články
    • DATOVKA Pekelný nástroj, nebo kamarád?
    • Náklady na vzdělávání
    • Tax Alert – třístranný obchod
5000
spokojených klientů
4000
účetních

jsme zastupitelní při nemoci
i dovolené

0,-
Kč vás s námi stojí
daňový poradce
UOL
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.